Autor Wiadomość
maciek
PostWysłany: Czw 12:42, 02 Mar 2006    Temat postu: Stratopolonez

Stratopolonez



Produkcja: październik 1978

Silnik: 829ARO.001184/135C.000 DINO, sześciocylindrowy widlasty o kącie rozwidlenia 650, chłodzony cieczą, gaźnikowy 3xWeber 48 IDF, 4 wałki rozrządu po dwa na każdą głowicę, silnik umieszczony centralnie, zawór dolotowy średnica 42,5mm, zawór wylotowy średnica 36,8mm

Średnica cylindra/skok tłoka: 92,5 x 60,0 mm

Stopień sprężania: 9:1

Pojemność skokowa: 2418 ccm

Max. moment obrotowy: ok. 230Nm przy 4000obr/min

Max. moc: 285KM przy 7500obr/min

Napęd: na tylne koła, skrzynia 5 biegowa, nie synchronizowana kłowa z Ferrari Dino, przełożenie główne 3,824, sprzęgło dwutarczowe suche Borg&Beck, mechanizm różnicowy samoblokujący ZF ze szperą 40%

Zawieszenie przednie: niezależne, pojedyńczy wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy, sprężyna śrubowa, stabilizator poprzeczny

Zawieszenie tylne: niezależne, na wahaczu trójkątnym, kolumna McPhersona, stabilizator poprzeczny

Hamulce: tarczowe wentylowane na wszystkie koła, hydrauliczne, dwuobwodowe, bez wspomagania, hamulce ręczny hydrauliczny na tylne koła.

Opony: przód Michelin Racing 17/63-15 czyli 230-15

tył Michelin Racing 29/61-15 czyli 350-15

Nadwozie: pięciodrzwiowe, metalowe o numerze 000782, osadzone na ramie kratownicowej z integralną klatką bezpieczeństwa dodatkowo przerobiona podłoga z części Lancii Stratos

Osiągi

Prędkość maksymalna: około 250 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: około 5 sek

Średnie zużycie paliwa: 100l/100km














Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media